CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Islamic Widget

Monday, March 26, 2012

Ya Allah aku tak mampu Lagi.....

Ya Allah apa dayaku..aku tidakm mampu lagi...apa yang aku inginkan adalah mendebgar alunan ayat Al-QuranMu yang menenangkan hatiku di cuping telingaku...aku tak mampu lagi menanggung rasa sakit, penat dan letih yang menganggu jiwaku ya Allah....hanya padaMu akuberserah..

Aku tak mampu lagi melihat mereka melakukan sesuka hati mereka....Ya Allah bantulah aku dalam memperjuangkan agamaMu...menenggakkan syiarMu...Ya Allah...aku bersyukur kerana kau memberikan aku para sahabat yang memahami masalah aku, jiwa aku....itulah segala pecaturanMu....

Aku sedih!!!!!!.....Sedih yang terlampau.......tidak pernah aku rasakan sebegini....aku rasa lemah.....tak mampu............lemah selemah-lemahnya...kenapa...aku jadi begini.....

0 comments: