CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Islamic Widget

Tuesday, January 18, 2011

bermulah episod hidup baru dalam kamus kehidupanku...hehehehehe


setelah dua semester belajar di KOLEJ MATRIKULASI PERAK kini aku telah menjejakkan kaki di IPT pilihan aku UNIVERSITI MALAYSIA SARAWAK...I LOOOVVVVVEEEE YOUUUUUU..

ini merupakan hasil daripada kegatalan tangan aku menekan di upu...Alhamdullillah bersyukur kehadratnya aku berjaya menempatkan diri dalam bidang yang aku minat....sains dan pengurusan sumber tumbuhan
untuk pengetahuan anda semua bidang Botani ini bukan merupakan satu bidang yang kolot tak terkenal ataupun terpencil ini kerana universiti di luar negara telah menawarkan krusus ini lebih lama daripada di Malaysia...anda semua mesti terkejut bila melihat nama Universiti tersebut... inilah pentingnya bidang sains tumbuhan...

tanpa ahli botani doktor tak akan tahu tentang masalah genetik...ini semuanya bermula dengan kajian mendel atau Gregor Johann Mendel yang menjalankan kajian terhadap pokok kacang pes...tgk pokok jugak...baiklah setakat ini sahaja kerana saya nak membuat ulangkaji memandang peperiksaan semester hampir dekat...wasalam =)

0 comments: